Vandal

CYBERPUNK 2077 - Gameplay de 48 min disponible

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#16  Enviado: 21:33 12/06/2018

Primera persona... pasando del juego. Y me jode porque me encanto The Witcher 3
SWEETJANE
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#17  Enviado: 21:36 12/06/2018  Editado: 21:38 12/06/2018 (1 vez)

Fe ciega en estos genios. Ciega. Recuerdo el cristo que se montó cuando anunciaron Metroid Prime , oh herejía un Metroid en primera persona, y luego fue y es una obra maestra de los videojuegos, arrasó en crítica y cerro bocas a patadas ...

Lo dicho, mi más esperado. Dudas cero.
Verde esperanza
.Myara.
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#18  Enviado: 21:37 12/06/2018

A mi que sea en primera persona no me desanima en lo más mínimo  Sonrojado
pak_M
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#19  Enviado: 21:39 12/06/2018

Pues a mí también me fastidia un poco la primera persona. Con la personalización que se le presupone al juego con el tema de los implantes, el rollito de ver cómo cambia tu personaje con ellos apetece mucho.

Supongo que querían hacer algo diferente a witcher, pero para mí es un poco bajón.
txesc
Cesc 4 Dead
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#20  Enviado: 21:40 12/06/2018

vaya palo...lo quería en tercera Tristeza
“Per obtenir alguna cosa a canvi és necesari sacrificar alguna cosa de valor, això és el principi que regeix l'alquimia, l'intercanvi equivalent”
Toorop.
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#21  Enviado: 21:45 12/06/2018

ms parece bien en primera persona, casi lo prefiero
18xoma
Deus Vult
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#22  Enviado: 22:14 12/06/2018

Es un palo sí, pero el juego aún me interesa, aunque menos que si fuera todo el juego en tercera persona.
Junto a que el trailer me pareció demasiado "luminoso" cuando esperaba algo más decadente y oscuro, pues no ayuda para subir el hype, la verdad.

A ver si vemos pronto gameplay y qué tal se mueve.
Jugando a: Days Gone (PS4 Pro) / Fate Grand Order (Huawei Mate 9) / DJ Max Technika Tune (PSVITA)
Javi.79
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#23  Enviado: 22:18 12/06/2018

Vamos, que las mecánicas son las de un shooter en primera persona (cubrir y disparar) pero en un mundo abierto.

Yo también tenía muchas ganas de un juego con una ambientación a lo Blade Runner. Pero ya puede salir el juego más alucinante visualmente del mundo...

Bye bye, Cyberpunk.
.Myara.
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#24  Enviado: 22:25 12/06/2018




Usuario 68840
#25  Enviado: 22:28 12/06/2018

Me apunto.
PSVito
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#26  Enviado: 22:36 12/06/2018

Buenas. Las impresiones de la demo que está viendo la prensa son impresionante. Si no he entendido mal, primera persona en general, con opción de tercera cuando conduce. Aunque soy más de tercera persona, tampoco me molesta y todo lo que leo sobre la ciudad, la verticalidad, los edificios visitables, los distritos diferenciados, las diferentes mecánicas jugables... Todo pinta de lujo.

Saludos
We Love Cars, We Love Cars, La La La La La...
sutalu
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#27  Enviado: 22:43 12/06/2018

Me lo pillaré seguro porque me mola un montón la temática, pero también hubiera preferido en tercera persona Tristeza

Es como un GTA en primera persona. En el GTA V la añadieron como opcional, y la he usado bastante, pero no se siente igual.
SO: Windows 10 Pro (64bits) - CPU: Intel Core i7-4820K (3.70GHz) - RAM: 16GB - GPU: GeForce GTX 1080 Xtreme Gaming 8GB - HD(SO): Samsung SSD 840 EVO (250GB) - HD(Juegos): Samsung SSD 850 EVO (500GB) - MB: Gigabyte X79-UP4  ###  Juegos: NES (3), SNES (10), PS2 (60), PS3 (39 fisicos, 52 digitales), PS4 (13 físicos, 9 digitales), PC (7 físicos, 355 digitales)
Lykaiox
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#28  Enviado: 23:31 12/06/2018

Más impresiones:

Cyberpunk 2077 is a FPS with third-person vehicles, but don’t worry, it’s all RPG

I’ve just sat through 50 minutes of straight-up, honest to goodness, violent-as-fuck Cyberpunk 2077 gameplay.

First impressions? Holy fuck. Also, it’s a first-person game, despite CD Projekt’s roots in third person games with The Witcher series. Don’t fear though, as much as shooting and gunplay are crucial – and brutal – it’s very much a modern action role-playing game.

I’ll write up full impressions later today, but I needed to share the surprise of Cyberpunk’s FPS view and how it was enhanced by the sheer beautifiul chaos and detail of the game.

I haven’t sat through such a confident, explosive and complete demo of a game in years. I shit you negative.

Other things to note? You can switch to a third person perspective when behind the wheel of a vehicle, as you explore the six different districts of Night City.

You play as V, a predefined character of sorts, but she/he is very customisable. We’re talking everything from gender to tattoos, cybernetic implants, weapons and skills.

We’ll have more impressions shortly, but for now you need to know that all the hype is pretty much justified for Cyberpunk 2077. It’s going to blow out your optics.
tyler
Rey en el norte
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#29  Enviado: 23:38 12/06/2018

En respuesta a Lykaiox (réplica 28).
Más impresiones:

Cyberpunk 2077 is a FPS with third-person vehicles, but don’t worry, it’s all RPG

I’ve just sat through 50 minutes of straight-up, honest to goodness, violent-as-fuck Cyberpunk 2077 gameplay.

First impressions? Holy fuck. Also, it’s a first-person game, despite CD Projekt’s roots in third person games with The Witcher series. Don’t fear though, as much as shooting and gunplay are crucial – and brutal – it’s very much a modern action role-playing game.

I’ll write up full impressions later today, but I needed to share the surprise of Cyberpunk’s FPS view and how it was enhanced by the sheer beautifiul chaos and detail of the game.

I haven’t sat through such a confident, explosive and complete demo of a game in years. I shit you negative.

Other things to note? You can switch to a third person perspective when behind the wheel of a vehicle, as you explore the six different districts of Night City.

You play as V, a predefined character of sorts, but she/he is very customisable. We’re talking everything from gender to tattoos, cybernetic implants, weapons and skills.

We’ll have more impressions shortly, but for now you need to know that all the hype is pretty much justified for Cyberpunk 2077. It’s going to blow out your optics.
Impresiones largas de IGN aqui tambien:

Highlights para mi:

And Cyberpunk has more AI civilians just bustling around on ground level than I’ve seen in most games. Walking around in first person made the city streets feel alive with action, not like a game. It was truly remarkable.

The dialogue options also seemed like they had real weight to them. At one point, a deal gone south made V end up getting hacked by her enemy, a line plugged into her that acting as a digital lie detector. The player could lie still, but when she said that she didn’t have back-up (she did) it caused them to search for her partner. All the while, the option to just grab the gun and start a fight persisted, but the player was able to talk their way through without conflict.

Those dialogue options don’t feel as stationary as The Witcher 3, either. Occasionally more casual dialogue choices would pop up while walking around with V’s NPC partner. That, coupled with the first-person camera, makes Cyberpunk 2077 seems significantly more immersive than having more structured conversations as Geralt.

Smilie
"El rey de los sueños aprende que uno debe cambiar o morir y toma su decisión"
Lykaiox
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#30  Enviado: 23:44 12/06/2018

En respuesta a tyler (réplica 29).
En respuesta a la réplica #28
Impresiones largas de IGN aqui tambien:

Highlights para mi:

And Cyberpunk has more AI civilians just bustling around on ground level than I’ve seen in most games. Walking around in first person made the city streets feel alive with action, not like a game. It was truly remarkable.

The dialogue options also seemed like they had real weight to them. At one point, a deal gone south made V end up getting hacked by her enemy, a line plugged into her that acting as a digital lie detector. The player could lie still, but when she said that she didn’t have back-up (she did) it caused them to search for her partner. All the while, the option to just grab the gun and start a fight persisted, but the player was able to talk their way through without conflict.

Those dialogue options don’t feel as stationary as The Witcher 3, either. Occasionally more casual dialogue choices would pop up while walking around with V’s NPC partner. That, coupled with the first-person camera, makes Cyberpunk 2077 seems significantly more immersive than having more structured conversations as Geralt.

Smilie
Menudo bicharraco viene, todas las impresiones que he leído son unánimes.

Si estos genios ya hicieron lo que hicieron con el brujo, con la experiencia ganada y un presupuesto muchísimo mayor...  Smilie
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