Vandal

Anunciado AeternoBlade II para PS Vita y Nintendo 3DS

morromocotudo
Lugar: · 13279 mensajes · Colección
BlogEnviar mensajeAgregar amigoVer relación
#1  Enviado: 14:36 27/10/2015

Saldrá en formato digital a finales del segundo trimestre del 2016 y podría llegar en un futuro a otras plataformas.

AeternoBlade II announced for PS Vita, 3DS

Sequel features new time mechanic, due out around end of Q2 2016.

Corecell Technology has announced AeternoBlade II for PS Vita and 3DS. It’s due out digitally “around the end of Q2 2016.”

The sequel to AeternoBlade, which debuted for 3DS and later made its way to PS Vita followed by PlayStation 4, will feature a new time manipulation mechanic, as well as more action features while still keeping “Metroidvania-style” features such map exploration, solving time puzzles, and collecting relics.

AeternoBlade II‘s two main characters are Freyja and Bernard:

Freyja

After she made new paradox, her life has changed in the better way, But, for responsible of universe time effect , Freyja has to pick up AeternoBlade again.

Bernard

A young knight who has strong talent in using heavy weapon. He is talk-less person but has a kind heart.

Corecell Technology said it would “probably” support more platforms for AternoBlade II following its initial handheld release.

Fuente: Gematsu
Thank you Satoru Iwata
Lugar: · 6448 mensajes · Colección
Enviar mensajeAgregar amigoVer relación
#2  Enviado: 15:36 27/10/2015

No esperaba que fuese a tener secuela. Compré el primero en la eshop para 3DS y, si bien es un juego interesante, no llegó a engancharse del todo.
Aún tengo pendiente terminarlo, si me va gustando más posiblemente me haga con el nuevo.
Qué raro se me hace ver a la prota dibujada...
WonderDarkam
Lugar: SwitchLand · 22885 mensajes · Colección
Nintendo NetworkNintendo 3DSPlayStation NetworkXbox LiveSteamBlogEnviar mensajeAgregar amigoVer relación
#3  Enviado: 16:09 27/10/2015

Yo tenía ciertas esperanzas en el primero pero luego vi cómo crítica y usuarios mataron al juego y no esperaba para nada una secuela. lol Con suerte sale un juego realmente bueno en este.
twitch.tv/darkamlight ; facebook.com/lacasadedarkam ; Need For Vandal, club de Asphalt 9.
Este tema está inactivo y no se puede replicar más.
Buscar en el foro: En foro: Tipo:
Foro de Vandal
>
Flecha subir