Vandal

The Legend of Zelda - Symphony of the Goddesses vuelve a Europa!!!

pachamelon
Lugar: · 18441 mensajes · Colección
Enviar mensajeAgregar amigoVer relación
#361  Enviado: 00:08 02/11/2016

¿Cuales tocaron nuevos en comparacion al año pasado?

¿Seguian repartiendo cerveza en el de Madrid? XD
Charlymaru
Don, o Mister.
Lugar: Madrid / Toledo · 4347 mensajes · Colección
Enviar mensajeAgregar amigoVer relación
#362  Enviado: 22:08 05/11/2016

En comparación....buf, no sé, no recuerdo todas las del año pasado. Nueva, seguro, era la del Triforce Heroes, que me gustó mucho. Y no hubo repartidor de cerveza esta vez Smilie
No soy supersticioso, creo que me da mala suerte. // Socio del Club de Fans de Sauron_angel:  -¿Sois lesbianas? -No. -¡Entonces os gusto!
morromocotudo
Lugar: · 13222 mensajes · Colección
BlogEnviar mensajeAgregar amigoVer relación
#363  Enviado: 09:30 30/12/2016

Kurtelle
✪ ✪ ✪ ✪
Lugar: La Vila del Pingüí · 4951 mensajes · Colección
Nintendo NetworkCódigo SwitchPlayStation NetworkTwitterBlogEnviar mensajeAgregar amigoVer relación
#364  Enviado: 09:44 30/12/2016

En respuesta a morromocotudo (réplica 363).

Fecha? Precio?
vanndread
Ramonero Flowers
Lugar: London · 12187 mensajes · Colección
Nintendo NetworkNintendo 3DSPlayStation NetworkXbox LiveBlogEnviar mensajeAgregar amigoVer relación
#365  Enviado: 09:48 30/12/2016  Editado: 10:51 30/12/2016 (2 veces)

En respuesta a morromocotudo (réplica 363).

Quiero 8!!!

De dónde sale eso?

Vaya, he encontrado esto:

www.siliconera.com/2016/12/14/legend-zeldas-30th-anniversary-concert-getting-album-japan-february/

Si no sale de Japón, tocará importar, pero lo quiero el día cero.

Ale, en play-asia estaba para hacer el pre-order con las 2 ediciones, así que me he ido a por la especial que trae el DVD del concierto, las chapas y el stand.

Salen en Febrero y se me ha quedado todo en unas £47, con los gastos.

Aunque fijo que me vuelven a clavar en aduanas, como hacen siempre en UK...cabrones.

Deseando tener esta joya en mis manos.
vandread_wii [30 votos positivos en el mercadillo]***  Jugando: Ni No Kuni, Tales of the Abyss  ***  I handed his sword back to him; its weight and balance felt familiar to the touch. I told him that we might be facing fifty million monsters, but those monsters would be facing the GODS ***
morromocotudo
#366  Enviado: 20:18 01/02/2017

In the latest issue of Nintendo Dream, the set list for the album is revealed. Pretty much all of the songs from the actual concert are included as expected, though with a couple of exceptions. The Zelda: Breath of the Wild main theme and Kakariko Village are apparently absent (from the “Encore” part of the concert).

You can find the full set list below.

1. Hyrule Castle

From A Link to the Past. The song plays when the player sneaks into the castle to rescue Princess Zelda. It can also be heard in other titles when battling inside Hyrule Castle.

2. Princess Zelda’s Theme

From Ocarina of Time. A song that symbolizes Princess Zelda. The gentle and beautiful melodies from the ocarina and harp color numerous famous scenes throughout the series.

3. Wind Waker Medley

From Wind Waker. From setting off to an adventure in the ocean to fighting against the nemesis until the ending, this is a medley that is reminsicint of a variety of songs.

4. Ocarina of Time Medley

From Ocarina of Time and Majora’s Mask, this is a medley of songs played by Link with the ocarina, which is delivered by the tone of various instruments.

5. Boss Battle Medley

A medley that collects battle songs that color the battles against strong and large bosses in historic titles. Amid the melodies that bring the sense of tension, there are musical notes that stand out as they change between each title.

6. A Link Between Worlds and Tri Force Heroes Medley

A medley of songs from the two titles released on 3DS. Consists of famous songs with unique back chorus that will leave a lasting impression in ears, and the main theme that transitions from a light atmosphere to a grand one.

7. Skyward Sword Staff Roll

From Skyward Sword. A touching last melody that invokes memories of the places visited during the adventure.

8. The Legend of Zelda 30th Anniversary Symphony

A special medley to commemorate 30th anniversary that consists of songs from a vast range of old and new titles, such as the Temple in Link’s Adventure and the Train Field in Spirit Tracks.

9. The Legend of Zelda Minor Songs Medley

A medley of 13 selected BGMs consisting of fanfare, mini-games and dungeons.

10. Gerudo Valley

From Ocarina of Time. The theme of the Gerudo tribe of the desert that has a uniqueness in its light flamenco tune.

11. Hyrule Field from Ocarina of Time

A song with seamless tune transition, from a calm atmosphere when standing to high-tension during battles, with the transition based on instruction from the audience on concert day.

12. Great Fairy Theme

A theme song that symbolizes the Great Fairy who gives power to the hero on his adventure. The melody of the harp that babbles like water and the elegant voices of the women chorus give peacefulness.

13. Twilight Princess Medley

From Twilight Princess. Amid the beauty of Hyrule, there is a suspicious and austere shadow lurking. The (world/story) development of the game is expressed in a medley.

14. The Legend of Zelda Main Theme

From The Legend of Zelda and A Link to the Past. Three famous songs that define Zelda are collected at the end of the concert.

One interesting note about the DVD included with the limited edition by the way. It will show gameplay which was displayed on the screen at the concert. In other words, there might not be footage of the concert itself.

Fuente: Nintendo Everything

He encontrado en la web de Columbia la lista de temas que vienen en el DVD:

1. Hyrule Castle
2. Princess Zelda’s Theme
3. Wind Waker Medley
4. Boss Battle Medley
5. A Link Between Worlds and Tri Force Heroes Medley
6. Skyward Sword Staff Roll
7. The Legend of Zelda 30th Anniversary Symphony
8. Gerudo Valley
9. Great Fairy Theme
10. Twilight Princess Medley
11. The Legend of Zelda Main Theme

Por lo tanto, no incluye:

Ocarina of Time Medley
The Legend of Zelda Minor Songs Medley
Hyrule Field from Ocarina of Time
Kakariko Village
Breath of the Wild Main Theme
morromocotudo
#367  Enviado: 20:22 01/02/2017

morromocotudo
#368  Enviado: 22:37 01/02/2017

From The Legend of Zelda and A Link to the Past. Three famous songs that define Zelda are collected at the end of the concert.

La descripción menciona 3 temas ¿es posible que incluya el medley de Kondo? Buscando por webs japonesas he visto que los últimos temas del concierto fueron:

15. Medley de Koji Kondo al piano (Kakariko Village y The Legend of Zelda Main Theme)
16. Breath of the Wild Main Theme

En cualquier caso, nos quedamos sin el tema de Breath of the Wild.
vanndread
Ramonero Flowers
Nintendo NetworkNintendo 3DSPlayStation NetworkXbox LiveBlogEnviar mensajeAgregar amigoVer relación
#369  Enviado: 19:34 14/02/2017

Pues parece que ya tengo el paquete de camino.

Fijo que me vuelven a cobrar en aduanas, los muy cerdos, que no perdonan una aquí en UK.

A ver si no tarda mucho y os hago un unboxing de esos tan modernos.
vandread_wii [30 votos positivos en el mercadillo]***  Jugando: Ni No Kuni, Tales of the Abyss  ***  I handed his sword back to him; its weight and balance felt familiar to the touch. I told him that we might be facing fifty million monsters, but those monsters would be facing the GODS ***
morromocotudo
#370  Enviado: 20:35 14/02/2017

morromocotudo
#371  Enviado: 07:02 17/02/2017

Contenido del DVD:

vanndread
Ramonero Flowers
#372  Enviado: 08:50 17/02/2017

Ostia, ya está ripeado y todo.

Yo esperaré a verlo cuando me llegue.

Entonces era verdad lo que leí, que no hay imágenes del concierto y tan sólo de los videos que se usan para cada tema...que putada.
morromocotudo
#373  Enviado: 12:29 17/02/2017

morromocotudo
#374  Enviado: 14:11 21/02/2017

Los temas que vienen en el CD, pero no en el DVD:

morromocotudo
#375  Enviado: 18:51 02/03/2017

El CD de la edición limitada de Breath of the Wild incluye la versión del tema principal del juego que se tocó en los conciertos:

Este tema está inactivo y no se puede replicar más.
Buscar en el foro: En foro: Tipo:
Foro de Vandal
>
Flecha subir