Vandal

The Legend of Zelda - Symphony of the Goddesses vuelve a Europa!!!

vanndread
Ramonero Flowers
Lugar: London · 12191 mensajes · Colección
Nintendo NetworkNintendo 3DSPlayStation NetworkXbox LiveBlogEnviar mensajeAgregar amigoVer relación
#166  Enviado: 17:38 24/04/2015

Hay media hora de descanso,no una.

Y tranqui,queacabarásobrr las 22 como mucho
vandread_wii [30 votos positivos en el mercadillo]***  Jugando: Ni No Kuni, Tales of the Abyss  ***  I handed his sword back to him; its weight and balance felt familiar to the touch. I told him that we might be facing fifty million monsters, but those monsters would be facing the GODS ***
Alex83S12
Lugar: Barcelona · 3048 mensajes · Colección
Enviar mensajeAgregar amigoVer relación
#167  Enviado: 20:48 24/04/2015

En respuesta a vanndread (réplica 166).
Hay media hora de descanso,no una.

Y tranqui,queacabarásobrr las 22 como mucho
gracias. segun la web empieza a las 8 y  segun el corte ingles a las8:30 Pero si el descanso es media hora me da tiempo  xddd
¿Soy casual o hard? ¿Cómo saberlo?
Lugar: Valencia · 384 mensajes · Colección
Código SwitchEnviar mensajeAgregar amigoVer relación
#168  Enviado: 12:48 25/04/2015

Nosotros salimos a las 22h20 empezando a las 20h00.
Aunque la idea de que Nintendo es una empresa para niños pude frustrar a más de un entusiasta fan ya crecido, es crucial. Es cierto que existen juegos adultos y que las mejores creaciones de Nintendo no entienden de edades, pero no hay duda de que Nintendo considera que su audiencia tiene un carácter infantil. Tengan 5 años o 50, Nintendo piensa que sus usuarios son juguetones, curiosos, se entusiasman fácilmente y están deseando reírse. Ni Rockstar, ni Epic ni Bungie describirían nunca así a su publico objetivo. – EDGE-           Cuando la perfección y la magia se unen dan lugar a la mayor obra: The Legend of Zelda: Twilight Princess.      WiiCode: 0081-2728-7437-3105     MarioKart Code: 2105-8772-6745
morromocotudo
Lugar: · 13225 mensajes · Colección
BlogEnviar mensajeAgregar amigoVer relación
#169  Enviado: 18:57 29/05/2015

morromocotudo
#170  Enviado: 12:08 09/06/2015

Nintendo World Store Hosting Symphony of the Goddesses Special Event

Live in New York City and haven't had a chance to see the Symphony of the Goddesses tour yet? Here's some good news: it's coming to the Nintendo World Store!

In a press release earlier today, Jason Michael Paul Productions, Inc. revealed that the Nintendo World Store will play host to a special Symphony of the Goddesses event on September 4th at 6PM. The event will consist of an ocarina demo by David Ramos (AKA DocJazz), a live musical performance by a string quartet from the Zelda Symphony, and photo opportunities for cosplaying fans. Executive producer of the tour, Jason Michael Paul, and Symphony conductor, Amy Andersson, will also be in attendance and available for interviews and photo opportunities. And you'd better bring some rupees along with you as Zelda Symphony merchandise will also be available for purchase.

Limited seating will be available and tickets will be distributed on a first-come, first-serve basis. At this time of writing, the only known way to obtain tickets to this exclusive event is to purchase VIP tickets to the October 13th show at the Barclays Center as attendees will receive guaranteed access to the Nintendo World Store event.

Fuente: Zelda Informer
Dionisos
Lugar: · 296 mensajes · Colección
Nintendo NetworkXbox LiveEnviar mensajeAgregar amigoVer relación
#171  Enviado: 23:06 09/06/2015

Parece que no se acaban las entradas no? Yo espero poder comprar la mía después de verano, o al menos cuando a Montoro le de por devolverme lo que me debe, porque este verano voy a tener muchos gastos...
morromocotudo
#172  Enviado: 23:11 09/06/2015

Charlymaru
Don, o Mister.
Lugar: Madrid / Toledo · 4358 mensajes · Colección
#173  Enviado: 01:37 11/06/2015

Yo ya pillé entradas, voy con cuatro amigos, a ver qué tal Smilie
No soy supersticioso, creo que me da mala suerte. // Socio del Club de Fans de Sauron_angel:  -¿Sois lesbianas? -No. -¡Entonces os gusto!
morromocotudo
#174  Enviado: 14:56 15/06/2015

morromocotudo
#175  Enviado: 00:28 16/06/2015

Otra entrevista al productor

We sat down with Jason after the show to listen to some of his thoughts on how the show will evolve in the future, and how it's already changed from the past:

"With these new games, for example when the newest game comes out and also with the 30th anniversary coming up, I think you'll see a lot more work on, for example, the overture, to incorporate some of the 30 years. And then of course, I'm probably going to redo some of the interludes, do some different ones. But the thing that does stay the same, the core of the concert, is the symphony--the four-movement symphony--which I can't really imagine me changing. I really don't want to change it because it's so beautiful. The only reason why I would update it would be just because the visuals would improve. But yeah, it's going to continue to evolve to be a new show. There's so much material, so it's just a matter of time I think."
morromocotudo
#176  Enviado: 02:39 23/06/2015

morromocotudo
#177  Enviado: 17:48 16/09/2015  Editado: 18:01 16/09/2015 (3 veces)

Miniconcierto celebrado el 4 de septiembre en la Nintendo World Store:

Un par de conciertos del Symphony of the Goddesses: Second Quest

Un concierto de la Master Quest:

Aretno
Lugar: · 10616 mensajes · Colección
Nintendo 3DSPlayStation NetworkXbox LiveSteamTwitterBlogEnviar mensajeAgregar amigoVer relación
#178  Enviado: 22:32 16/09/2015

Vosotros habéis ido ya a recoger la entrada? No recuerdo bien si había limite de fechas para hacerlo, estaba esperando por no perderlas pero ando ya un poco mosca con el tema.
We have beaten you, Winston. We have broken you up. You have seen what your body is like. Your mind is in the same state. I do not think there can be much pride left in you. You have been kicked and flogged and insulted, you have screamed with pain, you have rolled on the floor in your own blood and vomit. You have whimpered for mercy, you have betrayed everybody and everything. Can you think of a single degradation that has not happened to you?
pachamelon
Lugar: · 18487 mensajes · Colección
#179  Enviado: 23:28 16/09/2015

A los dos dias fui a recogerlas yo xD
frodonew
Lugar: Hyrule (VNG) · 4820 mensajes · Colección
Nintendo NetworkNintendo 3DSCódigo SwitchPlayStation NetworkXbox LiveSteamBlogEnviar mensajeAgregar amigoVer relación
#180  Enviado: 22:11 17/09/2015

Yo tampoco las he ido a buscar. Creo que la fecha limite era de algunos días antes.
Ah alerta....
Este tema está inactivo y no se puede replicar más.
Buscar en el foro: En foro: Tipo:
Foro de Vandal
>
Flecha subir