[Post Inuficial] Tower of God - Lo que sea que desees, está aquí (anime primavera 2020)

Lugar: · 101 mensajes · Colección
#1411  Enviado: 01:37 26/07/2020

Bien bien.
Tokimeki
The panda within
Lugar: Arkham · 26454 mensajes · Colección
#1412  Enviado: 12:16 27/07/2020

Espero que siu se recupere pronto, no tiene nombre que el descanso tenga lugar justo ahora Tristeza
I have no bamboo and I must scream
Lugar: · 2652 mensajes · Colección
#1413  Enviado: 12:42 27/07/2020

Ep.105
Muy bueno toda la trayectoria de los últimos episodios SIU se saca de la manga un grupo al que le pille mas cariño que el elenco protagonista de la primera temporada, la prueba también tuvo un buen desarrollo dejando para el recuerdo momentos tanto emotivos como graciosos.

SPOILER SPOILER SPOILER del EP.105
"Sean bondadosos con ella. Pretendan ser su "amigos" pero recuerden, jamas se encariñen con ella. De esa forma un día podrán ignorar sus llantos de dolor... Porque ella es la mujer que mato a mi querido mejor amigo"
Koon es realmente terrorífico la sangre fría de estar viajando con Rachel desde el principio con esa sospecha, vamos me deja sin palabras. Y esa risa final de la chica no me da buena espina ella recibió también tiene una calificación sobresaliente en las pruebas, veremos si no esta dentro de sus planes incluso las sospechas del peliazul  Smilie
SPOILER SPOILER SPOILER FIN

No me funciona la pestaña de "secreto" creo que es un fallo del foro, en cuanto me lo permita edito y agrego el párrafo al secreto. Lo siento por las molestias  Sonrojado
EvanStark
Lugar: Ciudad 17 · 9794 mensajes · Colección
#1414  Enviado: 17:02 26/08/2020

Hay una cosa que no entiendo, porque la gente que defiende a Rachel dice que esta sabia que Bam iba a sobrevivir a la caída y seria recogido por la organización?? piensa la gente que la perra esta es adivina o que??  Smilie
tearsax
5-7-5
Lugar: [clasificado] · 17087 mensajes · Colección
#1415  Enviado: 17:12 26/08/2020

En respuesta a EvanStark (réplica 1414).
Hay una cosa que no entiendo, porque la gente que defiende a Rachel dice que esta sabia que Bam iba a sobrevivir a la caída y seria recogido por la organización?? piensa la gente que la perra esta es adivina o que??  Smilie
Primera noticia de que haya gente que defiende a Rachel. Hemos tenido que esperar hasta el anime para que aparezcan los raros xD
Yo he venido aqui a hablar de mi libro, y no a hablar de lo que opine el personal, que me da lo mismo (╯°□°)╯︵ ┻━┻
EvanStark
Lugar: Ciudad 17 · 9794 mensajes · Colección
#1416  Enviado: 17:47 26/08/2020

En respuesta a tearsax (réplica 1415).
En respuesta a la réplica #1414
Primera noticia de que haya gente que defiende a Rachel. Hemos tenido que esperar hasta el anime para que aparezcan los raros xD
Pocos, pero los hay xD tambien dicen que Bam esconde o no se acuerda de algo de su pasado, algo que Rachel si conoce y es el origen del miedo que tiene esta a la "noche", es decir a él mismo(pajas mentales). Lo que si que no entiendo es que se inventen cosas como que Rachel lo hizo por el bien de Bam xD la virgen.
Ubay
Fallen angel balade
Lugar: Las Palmas de Gran Canaria · 9474 mensajes · Colección
#1417  Enviado: 00:34 27/08/2020

En respuesta a EvanStark (réplica 1416).
En respuesta a la réplica #1415
Pocos, pero los hay xD tambien dicen que Bam esconde o no se acuerda de algo de su pasado, algo que Rachel si conoce y es el origen del miedo que tiene esta a la "noche", es decir a él mismo(pajas mentales). Lo que si que no entiendo es que se inventen cosas como que Rachel lo hizo por el bien de Bam xD la virgen.
Hoy he visto en Twitter blanquear a una supuesta proxeneta de menores que asesinaron en Mexico diciendo que era una víctima de violencia machista así que yo ya me creo cualquier cosa... Incluso que haya psicopatas justificando a Rachel...

Respecto que Rachel sabe más de Bam de lo que cuenta. OBVIAMENTE, ella lo conoce de fuera y no se si vas al día o solo has visto el anime, pero siempre  ha quedado claro que si hay alguien que sabe sobre Bam es Rachel
Time Waits For No One
Imparapler
Fallen Angel
Lugar: Bebop · 19863 mensajes · Colección
#1418  Enviado: 09:48 27/08/2020

De hecho la pregunta que la gente debería hacerse no es quien es Bam, si no quien es Rachel?

Porque sabe muchisimo de Bam y de toda la historia detrás.
Gotta knock a little harder
Lugar: · 2652 mensajes · Colección
#1419  Enviado: 01:01 28/08/2020

Ep.147
Tuve que bajar el ritmo pues estaba empezando a resultarme pesado y al final creo que dejare la lectura en pause un tiempo, mi experiencia con los manhwa es escasa pero uno se termina por acostumbrar y la historia merece mucho la pena, pero empiezo a notar cierta flojea.

SIU es un crack, no solo diseña personajes únicos cargados de mucha personalidad, ante tamaño elenco y la gran mayoría los considero unos personajes de sobresaliente. Las pruebas son el alma de la historia muy espectaculares, es impresionante como el autor consigue que todas terminen siendo muy entretenidas.

De vuelta a los personajes, no contare nada nuevo salvo reafirmar que Khun, Rak e incluso el recién llegado Wangan son geniales. Y nuevamente muchos aplausos por Rachel
Secreto: (Pincha para leerlo)

Sobre mis motivo para el descanso, es sobre el prota aunque es una serie coral, siempre esta presente y me fastidia que SIU plantee situaciones impredecibles y novedosas pero es entrar en la ecuación y uno ya sabe como termina todo.
Tokimeki
The panda within
Lugar: Arkham · 26454 mensajes · Colección
#1420  Enviado: 13:16 06/09/2020

La verdad es que lo de Rachel es un auténtico misterio.
I have no bamboo and I must scream
Berik
The world needs bad men. We keep the other bad men from the door
Lugar: D.F. · 3043 mensajes · Colección
#1421  Enviado: 06:00 21/09/2020

Quien se lo iba a pensar,SIU al parecer dejara por tiempo indefinido ToG.

I'm currently living a normal life.

Like everyone else, I get up in the morning, work during the day, eat, and after dinner wrap up any work left, rest, sleep, then so on and so forth even into the weekend. But this work load is a lot less compared to when I was actively uploading, and due a few of my assisstants suddenly quitting, I needed time to train my new assistants, and I went through a few drafts to fix the scenario, so the process of making new chapters has been delayed. I am sorry.
Still, I exercise two or three times a week for my joins, go on more walks outside compared to when I was uploading, I've been jogging, and I've even caught up with a few of my friends and relatives I haven't seen in a few years.

When I feel lonely and tired, I work out of a cafe, but it's been more difficult going outside due to Covid, so I've been talking to counselors, taking long baths, or put on some Korean reality TV shows while I work.

Now that I put it in writing, it's so normal so I didn't have much to write. It wasn't like a school vacation where I could sleep in all day and max out a character on a game or traveling all over the country and falling asleep to a beautiful sunset at a beautiful tourist destination. Visiting my ill grandfather, visiting my recently-passed grandmother's tomb, all added to the difficult daily life of SIU on break. Ah, actually I haven't been really on break... hehe qq
Since I'm still working with my aching back and wrists, I'm thinking perhaps I would be hearing good words from you if I had been properly resting. I'll start resting properly starting tomorrow.

Since I don't get paid for my uploads while on hiatus, and I do need to pay my assistants to maintain the studio, so there's that pressure that's been becoming more suffocating, and I thought that if I started uploading soon, I thought I would be pushing my still aching body and mind to the limits, so I had this sense that I wanted to come back with as much chapters as possible, which makes it harder to rest. Sometimes I think these days whether I live to upload or if I upload to live.

A big thing since I stopped uploading was that I stopped using internet and social media. So I haven't been on the blog, the cafe, or twitter must at all. Sitting in front of a computer isn't good for the body, nor is it for the heart/mind, so I've been told. Some people tell me that I'm being irresponsble, but I think on the other hand, I sometimes wonder how "isn't it a bit cruel to take this much freedom away from a Freelancer". However, I do feel a sense of relief when I hear that someone else tells me that they're waiting for me to come back.

Adults tell me that your body is your wealth, and I think I've used a lot of it up. So I've been living day by day, hoping to rest tomorrow. I want to protect what's left of my already largely-spent resources. So my goal tomorrow is to rest as well. If I don't get to rest, I am not achieving my goal.
As an author.... I want to actually start uploading pretty bad. I want my work to be successful in a way that makes sure that I'm healthy and happy. Many people think I'm a successful author, but in actuality because I suffered as many failures as successes, I would enjoy the day when the work and myself both are happy. Actually, I felt quite unfulfilled before I went on hiatus for multiple reasons. And with a feeling of having a lot of the works I've been pushing forward having gone on a black out, I even thought to myself if it would be impossible for me or my work to be happy. I didn't want to keep working with those thoughts in mind. It's hard to talk about this kind of stuff in front of other webtoon authors. I actually know quite well how rare works as successful as mine are. Perhaps this work, myself, and you my readers, are being all too greedy. Of course, I've always been a hard working author and you have all been very good readers, so even though I fall short, I wanted to fulfill that greed a bit more.
This is certainly a difficult issue.
Ah... this is getting quite too long hehe.

Actually, the reason why I quit social media during the hiatus was because of this aspect of myself. If I start writing I put in too much effort into it, and I review it numerous times in case my meanings get miscommunicated. All of those things eat up my time qutie a bit, which interferes with my goal of "let's rest". Actually, the most definitive reason that I quit social media was because I was afraid of the length of the hiatus. Authors feel like criminals when they're on hiatus, haha qq. I really am a criminal qq.

So I'll wrap up the long-coming long-text here.

Above all else, I'm always sorry for all of you guys waiting on the work. I feel like I'm always falling short as an author. I don't know how much longer it will take, but I'll rest well, and I will come back when I'm ready and the time is right.

As the fall cools, keep yourselves healthy, and I hope you guys have good weeks coming. I hope this word can give you guys a peace of mind in waiting for my return. I will try to spend the week with a peace of mind as well.

I always hope that you, my readers, are happy.

When we know when I'm coming back or if there's some other good news, I'll be sure to post another notice.
Ubay
Fallen angel balade
#1422  Enviado: 09:15 21/09/2020

En respuesta a Berik (réplica 1421).
Quien se lo iba a pensar,SIU al parecer dejara por tiempo indefinido ToG.

I'm currently living a normal life.

Like everyone else, I get up in the morning, work during the day, eat, and after dinner wrap up any work left, rest, sleep, then so on and so forth even into the weekend. But this work load is a lot less compared to when I was actively uploading, and due a few of my assisstants suddenly quitting, I needed time to train my new assistants, and I went through a few drafts to fix the scenario, so the process of making new chapters has been delayed. I am sorry.
Still, I exercise two or three times a week for my joins, go on more walks outside compared to when I was uploading, I've been jogging, and I've even caught up with a few of my friends and relatives I haven't seen in a few years.

When I feel lonely and tired, I work out of a cafe, but it's been more difficult going outside due to Covid, so I've been talking to counselors, taking long baths, or put on some Korean reality TV shows while I work.

Now that I put it in writing, it's so normal so I didn't have much to write. It wasn't like a school vacation where I could sleep in all day and max out a character on a game or traveling all over the country and falling asleep to a beautiful sunset at a beautiful tourist destination. Visiting my ill grandfather, visiting my recently-passed grandmother's tomb, all added to the difficult daily life of SIU on break. Ah, actually I haven't been really on break... hehe qq
Since I'm still working with my aching back and wrists, I'm thinking perhaps I would be hearing good words from you if I had been properly resting. I'll start resting properly starting tomorrow.

Since I don't get paid for my uploads while on hiatus, and I do need to pay my assistants to maintain the studio, so there's that pressure that's been becoming more suffocating, and I thought that if I started uploading soon, I thought I would be pushing my still aching body and mind to the limits, so I had this sense that I wanted to come back with as much chapters as possible, which makes it harder to rest. Sometimes I think these days whether I live to upload or if I upload to live.

A big thing since I stopped uploading was that I stopped using internet and social media. So I haven't been on the blog, the cafe, or twitter must at all. Sitting in front of a computer isn't good for the body, nor is it for the heart/mind, so I've been told. Some people tell me that I'm being irresponsble, but I think on the other hand, I sometimes wonder how "isn't it a bit cruel to take this much freedom away from a Freelancer". However, I do feel a sense of relief when I hear that someone else tells me that they're waiting for me to come back.

Adults tell me that your body is your wealth, and I think I've used a lot of it up. So I've been living day by day, hoping to rest tomorrow. I want to protect what's left of my already largely-spent resources. So my goal tomorrow is to rest as well. If I don't get to rest, I am not achieving my goal.
As an author.... I want to actually start uploading pretty bad. I want my work to be successful in a way that makes sure that I'm healthy and happy. Many people think I'm a successful author, but in actuality because I suffered as many failures as successes, I would enjoy the day when the work and myself both are happy. Actually, I felt quite unfulfilled before I went on hiatus for multiple reasons. And with a feeling of having a lot of the works I've been pushing forward having gone on a black out, I even thought to myself if it would be impossible for me or my work to be happy. I didn't want to keep working with those thoughts in mind. It's hard to talk about this kind of stuff in front of other webtoon authors. I actually know quite well how rare works as successful as mine are. Perhaps this work, myself, and you my readers, are being all too greedy. Of course, I've always been a hard working author and you have all been very good readers, so even though I fall short, I wanted to fulfill that greed a bit more.
This is certainly a difficult issue.
Ah... this is getting quite too long hehe.

Actually, the reason why I quit social media during the hiatus was because of this aspect of myself. If I start writing I put in too much effort into it, and I review it numerous times in case my meanings get miscommunicated. All of those things eat up my time qutie a bit, which interferes with my goal of "let's rest". Actually, the most definitive reason that I quit social media was because I was afraid of the length of the hiatus. Authors feel like criminals when they're on hiatus, haha qq. I really am a criminal qq.

So I'll wrap up the long-coming long-text here.

Above all else, I'm always sorry for all of you guys waiting on the work. I feel like I'm always falling short as an author. I don't know how much longer it will take, but I'll rest well, and I will come back when I'm ready and the time is right.

As the fall cools, keep yourselves healthy, and I hope you guys have good weeks coming. I hope this word can give you guys a peace of mind in waiting for my return. I will try to spend the week with a peace of mind as well.

I always hope that you, my readers, are happy.

When we know when I'm coming back or if there's some other good news, I'll be sure to post another notice.
 Ya estaba en hiatus, tiene pinta de que le han obligado a hacer un comunicado público de que aún va para largo por el tema de llevar 2-3 meses sin dar señales de vida.  

Entre más leo este hombre mayor sensación de que le va a pasar algo gordo en cualquier momento... El nivel de estrés que tiene es brutal y cada vez tiene más lesiones y dolores...
Time Waits For No One
Imparapler
Fallen Angel
Lugar: Bebop · 19863 mensajes · Colección
#1423  Enviado: 10:03 21/09/2020

Parece que se le largaron sus ayudantes.
Que se tome un año sabatico, entrene a un par de ayudantes nuevos, se piense bien la historia y luego que vuelva bien descansado, creo que sera lo mejor para él y para la serie.
Gotta knock a little harder
Ubay
Fallen angel balade
#1424  Enviado: 13:59 22/10/2020

Gente parece que SIU vuelve pronto, estima que para mediados de diciembre más o menos pero no se atrave a dar fechas, ya está enviando capítulos a la editorial.

A ver que tal, porque su idea siempre fue tener un buen buffer de capítulos, y teniendo en cuenta que en Naver debes tener yendo al límite 4 capítulos sólo para empezar (3 de pago y el gratuito) a ver como se le ha quedado ese buffer

La fuente es el hilo de reddit donde cuelgan las traducciones del blog
www.reddit.com/r/TowerofGod/comments/jdziq3/tower_of_god_is_coming_back_from_hiatus_mid/
Time Waits For No One
tearsax
5-7-5
Lugar: [clasificado] · 17087 mensajes · Colección
#1425  Enviado: 20:58 23/10/2020

Pues habra estado alreadedor de unos 5 meses de hiatus. Espero que haya descansado y encontrado nuevos asistentes xD
Yo he venido aqui a hablar de mi libro, y no a hablar de lo que opine el personal, que me da lo mismo (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Buscar en el foro: En foro: Tipo:
Foro de Vandal
Flecha subir