Vandal

₪ Uncharted 3: La traición de Drake ₪ v. 3 - ¡Comienza la beta!

De-mon
Relator
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#46  Enviado: 19:23 30/05/2011  Editado: 19:47 30/05/2011 (4 veces)

Early in the 21st Century, the Tyrell Corporatiion advanced robot evolution into the Nexus phase, a being virtually identical to a human, known as a Replicant. Special police squads, Blade Runner units, had orders to shoot to kill, upon detection, any trespassing replicant.
La_Sombra
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#47  Enviado: 19:29 30/05/2011  Editado: 19:53 30/05/2011 (2 veces)

Te has dejado unas imagenes y un par de videos...







www.youtube.com/watch?v=M79eP4g85Pc&feature=youtu.be

www.youtube.com/watch?v=_rnPl-U_1ZI&feature=youtu.be

Y unos gifs de merilol...










De-mon
Relator
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#48  Enviado: 19:54 30/05/2011

Viendo el vídeo del caserón francés, que recuerda un poco a la zona del castillo del primer Uncharted, se nota el salto gráfico que ha ido pegando desde 2007. Texturas, modelados, y se nota mucho más fluido. Y esto es el multijugador, que ganas de ver la campaña  Smilie
Early in the 21st Century, the Tyrell Corporatiion advanced robot evolution into the Nexus phase, a being virtually identical to a human, known as a Replicant. Special police squads, Blade Runner units, had orders to shoot to kill, upon detection, any trespassing replicant.
La_Sombra
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#49  Enviado: 20:05 30/05/2011

Ese salto ya se notaba en Uncharted 2, cuando pusieron el mapa Multplayer del castillo de Uncharted en Uncharted 2.



Yo lo que veo ahora, es que el multiplayer de Uncharted 3, esta a la altura de la campaña de Uncharted 2, con todo lo que eso conlleva.
Joya
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#50  Enviado: 20:42 30/05/2011

Yo lo que quiero ver es el EPIC trailer que nos mostrarán en el E3 del modo campaña como el que nos mostraron cuando Uncharted 2 que aún a día de hoy me sigue poniendo los pelos de punta (y otras cosas Smilie)... y bueno todo esto sin olvidar la escena jugable que veremos durante la conferencia del E3 que va a ser impresionante.
Sony + Nintendo + Microsoft = Verdadero jugón
PSVito
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#51  Enviado: 21:38 30/05/2011  Editado: 21:59 30/05/2011 (3 veces)

Buenas. Aunque apenas he visto nada y pensaba mantenerme así, tengo una debilidad con el online de Uncharted (me gusta el ritmo relativamente tranquilo y que no soy tan malo como en otros), por lo que caeré y jugaré la beta. Y es que encima: 2 mapas, 9 modos de juegos, algunas opciones originales... Impresionante Naughty Dog, la compañía uqe más alegrías me ha dado esta generación. Y próximamente y de cara a U3, a rejugar los dos primeros... un par de veces cada uno.

Saludos

Edit: todavía hoy es el día que veo esto y me emociono:


We Love Cars, We Love Cars, La La La La La...
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#52  Enviado: 22:25 30/05/2011

Y todavía tengo el 1 y el 2 sin estrenar...tengo 6 meses para pasarmelos. xD
Blood_BHB
Time for Riking
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#53  Enviado: 22:30 30/05/2011

Nunca había visto ese tráiler oficial, impresionante. Han transcurrido tres años y medio pero Uncharted conserva todavía detalles técnicos que muy pocos títulos han igualado, ese tipo de detalles que definitivamente marcan distancias entre los referentes y el resto.

Este verano, beta y repaso de los dos anteriores.
Sins Of The Father
NeoSetzer
A G  Systems   
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#54  Enviado: 22:31 30/05/2011  Editado: 22:33 30/05/2011 (1 vez)

Yo tengo que decir que es increíble y a la vez satisfactorio el hecho de que una compañía que me hizo pasarlo como un enano hace unos 10 años, lo siga haciendo igual, o incluso mejor, que en aquellos tiempos. Pocas compañías aguantan tantos años y siguen como el 1º día de "frescas", con ideas claras, y lo más importante, crean juegos divertidos, que te atrapan como pocos.

Yo actualmente me estoy rejugando el Uncharted 1, y vaya juegazo, y también me doy cuenta más claramente del impresionante salto que pegaron con el U2, llevaron a la saga a colocarse entre las mejores de Sony sin lugar a dudas. Grande ND.

Y por último decir que de esa demo que se mostrará en el E3 no veré ni papa xD Sólo he visto el 1º video cuando se anunció y con eso me basta, y me sobra, quiero llegar virgen y descubrir todo por mi cuenta, va a ser una experiencia inolvidable  Smilie  Smilie  Smilie  Smilie
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Super Saiyoner
El creador de lloros, sollozos, defecaciones y pesadillas de los FANATICUCHOS de CHONY
Lugar: Soy DIOS · 8971 mensajes · Colección
#55  Enviado: 22:35 30/05/2011



Smilie  Smilie menudo nivel de texturas...

Uncharted 1 incluso hoy día (4 años después...) sigue aguantando el tipo sin ningún problema. También es verdad que cuando salio marco un nuevo techo gráfico en consolas... Pero detalles como arrugas en la ropa, ropa mojada, agua, fuego, nubes voluminetricas, linternas que creaban sombras en tiempo real, nivel de texturas, etc etc.

La segunda entrega lo mejoro enormemente, aunque pareciera incleible. Y ya estamos con la tercera entrega, la cual modo multiplayer ya se equipara o incluso "supera" al modo un player de Uncharted 2...
Mis juegos esperados: http://www.vandal.net/cgi-bin/veresperados.pl?u=111635
Death_Note
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#56  Enviado: 22:41 30/05/2011

Soy al unico que viendo estas imagenes y estos videos, le entran unas ganas terribles de jugar a los dos anteriores!?!?

El modelado de la imagen que ha puesto Saiyoner, es brutal. La vena del brazo, y la ropa esta MUY currada.

Conseguira este Uncharted 3, quitar el puesto numero 1 al Uncharted 2 en mi TOP???
FAN #1 de Joanastic!! --- Drake, Aloy & Lara #1
Joanastic
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#57  Enviado: 23:38 30/05/2011  Editado: 23:39 30/05/2011 (1 vez)

geoffkeighley: "Thursday night we are revealing Uncharted 3 co-op on GTTV...and it looks amazing. New level and some cool new gameplay twists"




Es lo que ponía el periodista de GTTV en su Twitter hace 5 minutos pero que él mismo ha borrado. Como diría Mourinho...¿porque?
De-mon
Relator
Lugar: Lake Knot City · 54345 mensajes · Colección
#58  Enviado: 16:03 31/05/2011

A ver que anuncian hoy. Si el cooperativo se desvela el jueves/viernes, y la información de la beta ya se ha dado... igual cae algún detalle de la historia...
Early in the 21st Century, the Tyrell Corporatiion advanced robot evolution into the Nexus phase, a being virtually identical to a human, known as a Replicant. Special police squads, Blade Runner units, had orders to shoot to kill, upon detection, any trespassing replicant.
Joanastic
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#59  Enviado: 16:23 31/05/2011  Editado: 16:29 31/05/2011 (1 vez)

Más de lo mismo acabado de publicar en el blog de PlayStation

UNCHARTED 3: Naughty Dog Talks Multiplayer



By now you’ve probably read the full details of what you’ll get with UNCHARTED 3’s upcoming multiplayer beta. Now, in our new video interview, Naughty Dog’s top developers reveal just how deep this rabbit hole goes. At a glance, UNCHARTED 3’s most obvious multiplayer enhancement lies in its sweeping character customization options in the form of weapon loadouts, gun mods and a wide selection of ability-enhancing Boosters. You’ll be able to modify your character’s appearance in almost every way, whether you want to slap some aviators on Nathan Drake or cobble together a custom hero or villain from scratch. “There are hundreds and hundreds of parts and every part has a customizable color,” Game Director Justin Richmond tells us. “You can look the way you want to look. We want it to feel personal.”

“Personal” is a theme that permeates every yawning nook and cavernous cranny of UNCHARTED 3’s redesigned multiplayer experience. Underneath the ultra-polished shooting mechanics and well-balanced arsenal of weapons lies a social media platform that is positively thrumming with potential. With UNCHARTED 3, community is finally a two-way street: You can tap into your Facebook friend list to recruit a Buddy, then fight by his side while earning rewards for coordinated kills — with a bonus for landing the obligatory post-kill high-five. Afterwards, you can upload your favorite video clips to Facebook and YouTube for sharing. Or, if you prefer, you can watch streaming community clips via UNCHARTED TV while you wait for the next match to begin.

You’ll get your hands on UNCHARTED 3’s new multiplayer modes when the beta begins on June 28th for PlayStation Plus subscribers and owners of specially marked copies of inFAMOUS 2; full access follows on July 5th for all PSN users. Watch the video and read on for more excerpts from our interview with Game Director Justin Richmond and Game Designer Roger Cogburn. And chime in with any questions in the comments!

You’ve already contributed to UNCHARTED 3’s multiplayer mode by playing The Lab
“We’ve been running The Lab sessions for UNCHARTED 2,” UNCHARTED 3 Game Director Justin Richmond explained, “and we used that feedback to help design UNCHARTED 3.” With The Lab, Naughty Dog’s designers experimented with new modes using UNCHARTED 2’s sizeable multiplayer audience. “Plunder Pistols ended up being super popular,” Richmond said, “We knew it was fun internally, but being able to test it with the fans in The Lab verified that we thought was cool. We want to do even more of that with UNCHARTED 3. We have the ability to get feedback from the fans, and we want to maintain that dialog.”

UNCHARTED 3’s 3D technique paved the way for split-screen multiplayer support
“There are a number of ways to implement 3D; some are more ‘fake’ than others,” Richmond explained. “We committed to using 3D early on, and we wanted to do it as real as possible because it allowed for splitscreen. 3D and splitscreen are kind of the same thing because the game is basically rendering each frame twice. As soon as we figured out how to do that with 3D, we knew we could handle splitscreen. Now, I am grossly oversimplifying that — the programmers would kill me for saying it was that easy! But basically, our 3D implementation allowed for splitscreen support.”

UNCHARTED 3’s splitscreen multiplayer enables dual PSN logins
“You don’t have to be on some guest account,” Richmond said. “You and your friend can sit down in splitscreen and level up both of your characters. We support two different PSN ID logins.”

The dynamic multiplayer events were inspired by UNCHARTED 2
“UNCHARTED 2’s Trainwreck multiplayer level that had an event where a cargo train fell down and revealed an RPG,” Game Designer Robert Cogburn explained. “We were surprised by how that resonated with people, so with UNCHARTED 3 we decided to swing for the fences and go as epic as we can.” Every level includes some sort of dynamic event: Airstrip’s opening truck chase ends in a finale at the airport; Chateau’s spreading fire slowly consumes the central floor and reveals a new area and weapons.

You’ll collect random loot in order to unlock new gear
Fallen foes will occasionally drop randomized Treasures, and you’ll want to collect every piece you find. “The Treasures add a bit of an RPG element,” Cogburn said. “Every Treasure piece has a varying level of scarcity, and they fit into sets. Once a set is fully completed, you’ll earn an item: a gun, a custom part, an emblem, and so on.” What’s more, if you’re battling with a buddy, he or she can run over and grab Treasure for you. “We can update the Treasures dynamically, too,” Cogburn teased, “so we can add more later if we want to.”

You’re no longer helpless while climbing
Back in UNCHARTED 2’s multiplayer, climbing left you high and dry — especially if you encountered another enemy. “It came down to who could hit the ground first and get his gun out,” Richmond said. “It kind of sucked — you could only climb or drop down.” Not so with UNCHARTED 3. “Now it’s more like a chess match. Should I edge over and try to kick him? Should I drop? Should I climb? If I do, will the other guy pull me down? It adds an extra dimension to the combat.”

UNCHARTED TV support supports uploads and downloads for YouTube and Facebook
Plenty of games enable you to capture multiplayer footage and show it to your friends, but UNCHARTED 3 is transforming its multiplayer component into a full-blown video publishing platform. “We can not only upload your video clips to YouTube and Facebook, we can stream videos into the engine,” Richmond said. That means you’ll be able to watch Clips of the Week and community clips while you wait for that next multiplayer level to start. “And we will constantly update that content,” Richmond promised.

UNCHARTED 3 will give high-level players much, much more do
“With UNCHARTED 2, high-level players would hit a point where they didn’t have anything to spend money on,” Cogburn said. “UNCHARTED 3 is much deeper.” Boosters, which enhance player abilities, can now be leveled up with use. And if the competition gets really tough, you can even buy pricey-but-potent Paid Boosters to temporarily even the odds. “The ranking system plays into that because the higher your rank, the more Paid Boosters will appear. It’s a far more interesting ranking system than in UNCHARTED 2.”

Joya
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#60  Enviado: 16:43 31/05/2011

Me quedon con la parte del vídeo en la que dicen "Uncharted 2 is awesome, Uncharted 3 is EPIC EPIC EPIC.... EPIC"  xDDDDD ... ir preparando los clinex porque no vamos a parar de eyacular durante todo el juego.
Sony + Nintendo + Microsoft = Verdadero jugón
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