Vandal

{<POST OFICIAL>} T.E.R.A Online - Bueno, bonito, gratis...

Ferr
Chugiwara
Lugar: Coco ★ Tapioka · 16929 mensajes · Colección
Xbox LiveSteamBlogEnviar mensajeAgregar amigoVer relación
#31  Enviado: 19:39 09/02/2012

En un 486? que habeis fumao? XD
Strobe Action!
Tarutaru
Mensajes antiguos: 12000
Lugar: Valencia · 10001 mensajes · Colección
Nintendo NetworkNintendo 3DSPlayStation NetworkXbox LiveSteamBlogEnviar mensajeAgregar amigoVer relación
#32  Enviado: 20:00 09/02/2012

No se porque digo siempre 486...
No me hagais ni puto caso,hablo del Pentium 4 jajajaja

CPU:Intel Pentium 4 3.2G ou AMD Athlon64 3200+
Memoria RAM : 2GB
Placa de Video: Geforce 7600 GT ou Radeon X1600 XT
DirectX: 9.0
25.0G

Esos son los minimos
¿Cuántos robles roería un roedor si los roedores royesen robles? || 25-6-2009 DEP Michael Jackson,siempre te recordaré. || "Dibujar frames con cara y ojos lleva su tiempo" by SaGaSensei
Tarutaru
Nintendo NetworkNintendo 3DSPlayStation NetworkXbox LiveSteamBlogEnviar mensajeAgregar amigoVer relación
#33  Enviado: 03:07 10/02/2012

Os pongo 3 videos más que he hecho hoy:

¿Cuántos robles roería un roedor si los roedores royesen robles? || 25-6-2009 DEP Michael Jackson,siempre te recordaré. || "Dibujar frames con cara y ojos lleva su tiempo" by SaGaSensei
Koranda
We don't get to choose who we love
Lugar: Mallorca · 922 mensajes · Colección
TwitterBlogEnviar mensajeAgregar amigoVer relación
#34  Enviado: 10:50 10/02/2012

Para los interesados, hay beta cerrada durante todo el fin de semana a partir de hoy a las 12. Fin de semana de vicio bastorro a cascoporro  Smilie

Link al comunicado oficial.
VUESTRO_DIOS
Sereis Castigados
Lugar: final del universo · 1887 mensajes · Colección
Enviar mensajeAgregar amigoVer relación
#35  Enviado: 14:49 10/02/2012

yo hace ya mucho que comente cosillas de este juego en el hilo de ff14 ya que pude jugarlo en su version koreana.

en mi opinion es un juego muy interesante,se me hace divertido los combates con sus skills,los personajes y diseños me encantan,los enemigos y los bossses son duros(almenos en la koreana,ya he leido que en esta son mas faciles) etc...es uno de los mejores mmorpg que hay y  junto a guildwar2, daran mucho que hablar.

una de las cosas que comente hace tiempo (¿1 año?ni me acuerdo) era lo bien que se movia el juego,se nota que usa el unreal3,por eso una de mis muchas criticas al ff14 en el cutre rendimiento de este.
tambien esta blade&soul que tambien esta entretenido y en mi pc se movia incluso a mas fps que el tera.

yo actualmente no juego a la beta europea,tengo muy poco tiempo,estando en una epoca mala lo que menos puedo hacer es viciar a mmos.
no estaria mal crear un post oficial o algo igualmente.

saludos
playstation4,XboxOne and wiiU.las consolas del futuro que siempre estara en nuestros corazones
Tarutaru
#36  Enviado: 02:50 11/02/2012  Editado: 03:55 11/02/2012 (3 veces)

Hago un inciso en el vicio porque os tengo que enseñar estas fotos y hablaros de lo que estoy viviendo ahora.
Yo me dejo llevar muy mucho por los escenarios y el entorno en cualquier mmo y este esta superando mis espectativas pero que muy muy mucho.
Una vez he salido de la isla del tutorial esta vez me estoy dedicando a hacer turismo por las zonas que hay en TERA ya que hay level cap y yo me quede muy cerca la ultima vez.
Esto me ha servido para ver parajes increiblemente bellos y ver la calidad grafica de este juego además de hacer videos que poco a poco iré subiendo y posteando.
El escenario que os voy a contar ahora es,de lejos,uno de los más bonitos que existen en Arborea, Colossal Ruins.
Imaginaros el Shadow of the Colossus en plan desertico... eso es Colossal Ruins.
Todo lleno de templos destruidos,colosos de tierra elites dormidos esperando ser despertados para trincarte,tormentas de arena,ejercitos de bichos arremolinados en sus campamentos..
Pero lo mejor es visualmente hablando.En las fotos que voy a poner más abajo y en spoiler no se puede dar uno ni un 50% de cuenta de lo increible que es esta zona y de como se ve en directo.
De momento solo he visto 3 mapas y ya estoy acojonado por lo que he visto.. miedo me da seguir avanzando...

Os dejo un par de fotos de la zona y al final del todo,un nuevo video con otro poblado,Chebika,un paraje desertico con una pintilla bastante moruna Smilie

Secreto: (Pincha para leerlo)

Dmonk
Lugar: · 4401 mensajes · Colección
Nintendo NetworkNintendo 3DSPlayStation NetworkBlogEnviar mensajeAgregar amigoVer relación
#37  Enviado: 03:42 11/02/2012  Editado: 03:44 11/02/2012 (1 vez)

Creo que dejare star wars por este.

Tiene una pinta...

Cuanto cuesta la mensualidad?
Mario Maker. Kreygasm
Tarutaru
#38  Enviado: 13:17 11/02/2012

En respuesta a Dmonk (réplica 37).
Creo que dejare star wars por este.

Tiene una pinta...

Cuanto cuesta la mensualidad?
13 euros

Añado una nueva foto y más videos Guiño

Koranda
We don't get to choose who we love
Lugar: Mallorca · 922 mensajes · Colección
TwitterBlogEnviar mensajeAgregar amigoVer relación
#39  Enviado: 17:52 13/02/2012

Os deleito con más imágenes

Secreto: (Pincha para leerlo)
Tarutaru
#40  Enviado: 17:54 13/02/2012

Eso son cangrejos y no lo que me venden a mi en el mercado jajajaja
Tarutaru
#41  Enviado: 03:28 27/02/2012

Pongo lo que será el proximo update en Korea que debe de estar al caer.
Lo puse un par de paginas atras pero no traian tanta info como ahora.
Aqui vemos un par de imagenes más,más info en los cambios de cosas existentes,explicacion de quests publicas etc..

Os dejo la web que han creado para este update:

tera.hangame.com/t4Update.nhn

[quote="Cori"]Hey everyone, the T4: Argon Queen part1 teaser site is up! Tons of info and images. Will update the OP with info Sonrisa Sorry, but the forum only lets me have 10 pics per post, some are just linked.

tera.hangame.com/t4Update.nhn

New Zones (same order as on the teaser site):

Tirkai Forest
Originally the beautiful home of the forest fairies now terraformed by the Argon. Nature is struggling to regain it's former self but no doubt, it is going to take a long time.

Blue Sky Valley
Many have explored the place conducting different researches but as they progressed more and more Argon have stood in their way. This place is now considered very dangerous

The Three Towers
One of the most important bases of the Argon, the main plot is centered around this dungeon. Discovering what happens here means risking your life every second.

Kanovia Wires
The Argon front lines force at Kanobia is on par with that of the Federation. The land carries the marks of the never ending war.

Argonea
Also referred to as the 'Argon Land', this soil has been occupied by the Argon for a long time. A light bluish glow surrounds the land.

Kargonea
Getting deeper in Argonea you get to Kargonea, the heart of the Argon land. This is the Argon Queen's home.

Gardens of Sun
Infused by the power of Balder and the good climate, the land has flourished for many decades now. The High Elves have recently set up their research facilities to study the many wonders this zone has to offer.

New Instances (same order as on the teaser site):

Balder's Temple (also referred to as Temple of Sun or Solar Temple)
It is said that the people of Balder have settled and built the temple here. According to the legend the hero that wishes to find the remains of Balder's power will be tested by the guardians of the temple.

Abandoned Church
The Mitra have managed to steal the forbidden resurrecting scrolls from the Velika Academy, their plan is to awake Capricorn, who was sealed inside the forsaken place. Who will stop the Mitra and Capricorn?

New Skills

For the new skill descriptions please refer to www.steparu.com/previews/mmo-rpg-previews/823-tera-queen-of-argon-part-1?start=1".

Dark Rifts (literally Black Cracks, according to Brian Knox they will be referred to as Nexuses in the english version -thanks to bygeorge for poining that out)

Appearing Rifts
The Rifts can appear in Argonea, Kargonea and Kanobia Wires. Once a Rift opens, monsters will invade the place. Players have to collaborate by defeating the rampaging monsters and closing the Rifts. variancetera.files.wordpress.com/2012/02/dark_rift_map.png" Rifts are shown on the map.

Closing Rifts
Once all phases of the invasion have been stopped, the Rifts will close and players get compensated for completing the corresponding quests.

Public Quests
When Rifts appear players automatically get some Public Quests assigned. Completing the quests will earn you points which you can use to obtain special items, cosmetic items and many other rewards.

Rewards
Completing the quests will earn you reputation points. A variety of items can be exchanged for these points. For a full list of current rewards tera.hangame.com/wiki/read.nhn?docNo=15589 (korean wiki site, not translating that atm)

Reputation System and Daily Quests

With the Argon Queen update a reputation system and daily quests get intoduced to the audience. Players can earn points in different categories and exchange their points for different rewards from equipment to new crystals.

Daily Quest locations: Tirkai Forest, Blue Sky Valley, The Three Towers, Kanobia Wires, Argonea, Kargonea, Gardens of Sun and Dark Rifts

Only a certain number of Daily Quests can be done per day, different quests have different goals. For some of the reputation categories you can earn points by other quests (Dark rift public quests) than the daily ones.

variancetera.files.wordpress.com/2012/02/daily_reputation_items.jpg A variety of rewards to choose from!

New Items

New Equipment
Several new equipment has been addded to the current Instances. Some can be acquired via Daily Quests and some through Dark Rifts. Additionally, new endgame instances and Dark Rifts will feature Tier 13 Weapons.

variancetera.files.wordpress.com/2012/02/new_tier12_armor_1.jpgNew Armor 1 variancetera.files.wordpress.com/2012/02/new_tier12_armor_2.jpgNew Armor 2 variancetera.files.wordpress.com/2012/02/new_tier12_armor_3.jpgNew Armor 3variancetera.files.wordpress.com/2012/02/new_tier12_armor_4.jpgNew Armor 4

New Green Crystals
New slotted accessories have been added in which green crystals can be inserted.
Players will have 4 slots all together to use crystals (Earrings 2x, Rings 2x). Green Crystals affect base character stats. Can be earned through Daily and Public Quests.

New Mounts
Wider variety of Mounts to suit player needs:

variancetera.files.wordpress.com/2012/02/new_mount_1.jpg Ancient War Horse variancetera.files.wordpress.com/2012/02/new_mount_2.jpg Zebra variancetera.files.wordpress.com/2012/02/new_mount_3.jpg Undead Horse [url]http://variancetera.files.wordpress.com/2012/02/new_mount_4.jpg"]Black Panther[/url]

Cosmetic Items
More customization with several new accessories, cosmetic items. Finish Daily Quests and earn Achievements to collect the items. Among these items you'll find masks and other special ornaments that can lend a unique appearance to your character.

variancetera.files.wordpress.com/2012/02/cosmetic_item_1.jpgCosmetic Item 1 variancetera.files.wordpress.com/2012/02/cosmetic_item_2.jpgCosmetic Item 2 variancetera.files.wordpress.com/2012/02/cosmetic_item_3.jpgCosmetic Item 3 variancetera.files.wordpress.com/2012/02/cosmetic_item_4.jpgCosmetic Item 4

variancetera.files.wordpress.com/2012/02/cosmetic_item_5.jpgCosmetic Item 5 variancetera.files.wordpress.com/2012/02/cosmetic_item_6.jpgCosmetic Item 6 variancetera.files.wordpress.com/2012/02/cosmetic_item_7.jpgCosmetic Item 7 variancetera.files.wordpress.com/2012/02/cosmetic_item_8.jpgCosmetic Item 8

variancetera.files.wordpress.com/2012/02/cosmetic_item_9.jpg Cosmetic Item
9variancetera.files.wordpress.com/2012/02/cosmetic_item_10.jpg Cosmetic Item 10 variancetera.files.wordpress.com/2012/02/cosmetic_item_11.jpg Cosmetic Item 11

Changes in Existing Content

variancetera.files.wordpress.com/2012/02/currency.jpg Currency Changes: current ingame gold system divided into Gold, Silver and Bronze Coins.

variancetera.files.wordpress.com/2012/02/smart_search.jpgAuction House Changes: the new Smart Search function ensures a more comfortable searchinge experience and players can now register 50 items for sale.

variancetera.files.wordpress.com/2012/02/improved_pegasus.jpgImproved Pegasus Express: players aren't required anymore to stop by at major cities to reach their destination. The new system offers direct flights.

variancetera.files.wordpress.com/2012/02/new_achievements.jpgNew Achievements: several new achievements have added to the list.

EDIT: Garden of Sun = DIOS
Tarutaru
#42  Enviado: 22:26 04/04/2012

Hello fellow Redditors and fans of TERA. En Masse would like to thank all of you for your passion and interest in TERA by giving away 10,000 codes for our North American beta test. Here’s what you need to know.
Beta Code: TERA4REDDIT
This code can be redeemed 10,000 times. We will update this post once we have reached the 10k limit.
To use this code you must have an En Masse account. You can create one by going to account.enmasse.com. After you are signed in, click the “Enter Code” button and enter TERA4REDDIT. Once you’ve applied your beta code, click the “Download Game” button under the Account Overview tab.
This code will give your account access to our next Closed Beta Test between April 6 – April 8, and our Open Beta Test between April 19 – April 22.
See you in game!
Oh, and because we know Reddit loves cats, here is a picture of my kitten!
Update: For anyone receiving "Insufficient Privileges" on the launcher, this is normal. Our patch servers are currently down in-between the Beta.
Update 2: On second look, the patch servers are indeed up, however we had a slight issue with the privileges. This is being fixed now. So sorry!
Update 3: Patch servers are up, you should be able to download the client as of 1:08 P.M. PST
Update 4: For anyone receiving "Failed to generate device signature" or "Failed to generate fraud prevention signature" this is related to Javascript being disabled or the website being blocked by an add-on such as NoScript or Ad Blocker. To verify that you have Javascript enabled you can view our FAQ page on this.
Update 5 (4/2/2012 4:43 P.M.) : There are only 3,800 codes left and 4 days until CBT5. Make sure to use this code to get access to this weekends Beta!
Hocolate S.L.
La Noche se levanta
Lugar: Zanarkand · 1423 mensajes · Colección
Nintendo 3DSCódigo SwitchPlayStation NetworkXbox LiveSteamEnviar mensajeAgregar amigoVer relación
#43  Enviado: 03:12 05/04/2012

Me apunto al post, yo tengo la beta cerrada, pero apenas he jugano 1 hora,
Codigo Wii:7030- 2073- 3345- 7627 /  PSN:Hocolate  /  Gamertag xbox live: Hocolate
FvG..
Lugar: Radaxian · 9567 mensajes · Colección
Xbox LiveSteamBlogEnviar mensajeAgregar amigoVer relación
#44  Enviado: 11:33 05/04/2012

La verdad es que luce muy bien.
Animando :P
Lugar: · 1 mensajes · Colección
Enviar mensajeAgregar amigoVer relación
#45  Enviado: 23:42 05/04/2012

La réplica se ha eliminado por considerarse spam.
Este tema está inactivo y no se puede replicar más.
Buscar en el foro: En foro: Tipo:
Contactar
Foro de Vandal
>
Flecha subir