IGN puntua a RUNE FACTORY: FRONTIER con un....

Usuario 81762
#1  Enviado: 07:44 19/03/2009

8.3

8.0 Presentation
IR isn’t supported, and would have been great in menus. The game is beautiful, has a decent, simple script, and the world itself comes to life on Wii.

8.0 Graphics
The 3D is well done, minus a couple odd animations. Character design is on par with the DS origins, and there’s a nice blending of sprites and minor 3D effects.

8.0 Sound
The sound design is well executed, though VO tied to actions can get repetitive. The music is catchy too. More VO during story sections would be great for a sequel.

8.5 Gameplay
Everything works great, though there’s no real reason to use motion instead of a button press. The game is well balanced, though key items can be a pain to get.

8.5 Lasting Appeal
The game can run you a long, long time, but it also has repetitious moments. I’d love to see the world opened up even more, have online added, or add more locales.

8.3

Impressive OVERALL
(out of 10 / not an average)

Y otro buen juego que sale en este comienzo de año, la guarrada es que los PALetos teniamos que tenerlo en Abril pero para no coincidir con Litle King Story se retraso a octubre... Smilie
rma_rafagas
Lugar: donde me lleven · 17211 mensajes · Colección
#2  Enviado: 09:44 19/03/2009

otro buen juego que seguramente sera ignorado por las masas, en fin veremos si saco tiempo y me lo pillo cuando teenta a la v
Yo lo unico que digo esque ese supuesto 40% mas potente que es PS4 respecto a XboxONE sobre el papel, luego en la práctica no es tanto. En los multi seguro que ni se nota.    Si para que se note el salto visual de esta gen que termina a la nueva que comienza ha hecho falta un incremento de 8 veces ( 800% ). Pues la difernecia en la practica entre PS4 y la ONE no seria tanta.   A lo mejor la diferencia tecnica entre PS4 y XboxONE plasmada en el televisor no es tan grande como dicen la diferencia
jenrique
Lugar: · 1584 mensajes · Colección
#3  Enviado: 11:35 19/03/2009

Este se iba para final de año ¿No?
Este tema está inactivo y no se puede replicar más.
Buscar en el foro: En foro: Tipo:
Foro de Vandal
Flecha subir