Vandal

Análisis de Trauma Center Under the Knife 2 (IGN)

Khin
Lugar: Barcelona · 1469 mensajes · Colección
Xbox LiveBlogEnviar mensajeAgregar amigoVer relación
#1  Enviado: 14:41 08/07/2008

Presentation 7.5
The game looks slicker all around, though the storytelling is still very simple, with repeating portrait art. It’s also the best plot thus far for TC, so that’s a huge plus.

Graphics 8.0
The game looks much, much better than the original. Lighting and shading gives the game a cleaner look, interface and portraits are clean and bright, and the game runs smooth.

Sound 7.5
There could be more music, and much more variation given the story’s mood. More VO is also needed, though the overall audio experience still isn’t bad.

Gameplay 9.0
This is proof that DS is truly unique. Gameplay is quick, very challenging, and arcade-like in nature. If needed, drop it on down to easy mode, as it’s a tough one.

Lasting Appeal 8.0
Missions are fun and varied, and the single player mode will last around ten hours, but where’s the co-op, online rankings, challenge modes, and multiple doctors from New Blood?

Overall 8.4 Impressive

Dicen que graficamente luce "mucho, mucho mejor" que el primero. La jugabilidad sigue siendo igual de buena y parece que incorpora un modo fácil.
El modo historia es el más largo de los cuatro pero vuelve a carecer de multijugador y ránkings online Smilie
Aquí tenéis el análisis completo Guiño
Saludos.

Veces editado: 1
Última edición: 08/07/2008 14:41
Vendo / Cambio Mangas y cómics: Eagle, Rahxephon, KOR... :: http://www.vandal.net/foro/mensaje/860922/zona-bcn-vendo-cambio-manga-y-comics-bastante-material-descatalogado/ // 3 Votos positivos en EOL (como Khin) // 1 Voto positivo en eBay (como k.urashima) // 0 Votos negativos
luisdiaz19
Luis Díaz
Lugar: USA · 2249 mensajes · Colección
Xbox LiveBlogEnviar mensajeAgregar amigoVer relación
#2  Enviado: 07:17 09/07/2008

Lo tengo  Smilie  y si cumple, me gusta mucho mas que el primero, esta mas cuidado, la paleta de colores mas cambiada y nuevas operaciones Smilie eso si hablan y hablan como nunca.
"¿Quién soy?", "¿Qué hago aquí?", "¿Cuál es la razón de mi existencia?", "¿Cuál es mi destino?", "¿A quién busco?"...
Este tema está inactivo y no se puede replicar más.
Buscar en el foro: En foro: Tipo:
Foro de Vandal
>
Flecha subir