Vandal

mario kart wii al final tendrá chat de texto

NEWmarkomaro
Jochi No Kirbah
Lugar: Málaga · 38095 mensajes · Colección
#1  Enviado: 17:48 26/02/2008

The next generation of Mario Kart is blazing a new path on Wii! New tracks, new racers (including Miis), new rides and 12-player racing via Nintendo Wi-Fi Connection makes for the ultimate Mario racing experience!

With all the new additions, don’t expect Mario Kart Wii to skimp on the details. All your favourite Mario Kart franchise features return, such as classic tracks, cup modes, battles, boosts and ghost data. Mario Kart Wii isn’t an update – it’s a breakthrough!

Similar to Mario Kart DS, players will be able to take full advantage of Nintendo Wi-Fi Connection. You’ll be able to race against up to 11 other players from around the world in massive online races or race against your friends. You can create rooms for friends to join and even text chat while you’re waiting for other racers. The online function of Mario Kart Wii also lets you join a friend’s race in action and be a spectator until the next course launches.

When you’re not going full-throttle toward the finish line, you can see how you stack up against others in the Mario Kart Channel . Here, your best times on tracks are compared to other racers from around the world. You can also see which characters and control methods were used to record this time. See someone with a better time than yours? The Mario Kart Channel also lets you download their ghost data to your Wii and race against the best!

The other massive expansion to come to the Mario Kart franchise is the addition of a new type of vehicle: bikes! Although bikes have fewer wheels than karts, they have a different set of advantages. On a bike, you can pop a wheelie, which can make you go faster but also makes you vulnerable to other racers and environmental effects. Plus, bikes and karts can launch into the air from certain boost ramps, and once in the air, you can perform special tricks to gain a boost when you hit the ground.

All these new bikes and cool karts won’t just tear up new courses. Retro tracks are back! Along with new courses like Mushroom Canyon and Wario Mines, you’ll be racing on old favourites such as Sherbert Land, Waluigi Stadium, Peach Beach and 13 others. How will riding a bike on these new retro tracks stack up to the karts? You’ll just have to play it to find out.

You’ve been racing as the Mushroom Kingdom’s finest for a long time, but now there’s a new racer in town: Your Mii! Put your Mii behind the wheel and take on all comers! For those who want to get in the game even more, Mario Kart Wii comes packed with the Wii Wheel. Shaped like a steering wheel, you place the Wii Remote inside the Wii Wheel’s casing and get ready to ride! In addition to the Wii Remote, you can also use the Wii Remote and Nunchuk controllers in combo, or use a GameCube Controller to take those tight turns and challenges Mario Kart Wii throws at you.

A new experience in racing is here! The world is waiting for you. Whether you get behind the wheel to go online, race solo or take on up to three friends at your home, you’ll find Mario Kart Wii to be a one-of-a-kind experience!

* Play against up to 12 players, download and share ghost data and race friends via Nintendo Wi-Fi Connection. Plus, you can take part in events organised by Nintendo in the Mario Kart Channel.
* Perform special tricks to score some serious speed boost with the new bikes and supped-up karts. Mario Kart Wii gives you more options than ever.
* Race as your Mii! Grab the Wii Wheel and race through the new and retro tracks as your favourite Mii. It’s like you’re in the game like never before!

se confirma el chat de texto finalmente (por si aun habia dudas) al igual que otros aspectos de la jugabilidad, modos y control.

Veces editado: 1
Última edición: 26/02/2008 17:49
Ciric
En Vandal desde 2001
Lugar: Tarragona · 5573 mensajes · Colección
#2  Enviado: 18:07 26/02/2008

Y una cosa que no me queda muy clara... como vas a escribir mientras juegas?? O solo se podra hablar mientras esperas la partida o algo asi?
Jugando a: New Super Mario Bros. Wii / Mario Kart 8 Deluxe / Prince of Persia: Las Arenas del tiempo / The Legend of Zelda: Wind Waker HD
KOEI & CAPCOM FAN
Lugar: Shin Sangoku Musou · 3633 mensajes · Colección
#3  Enviado: 18:09 26/02/2008

Yo creo que sera mas bien como el Brawl, escribes unas frases antes de empezar la carrera y dandole a determinados botones sale la frase correspondiente.  Sonrisa
Gamertag: Xionvolt * PSN: Xionvolt // Wii: 1225 8510 9885 7322 Fighting Games Addict "Sima Yi: Si Puedes luchar, lui no puedes luchar, defiende. Si no puedes defender, huye. Si no puedes huir, ríndete. Si no puedes rendirte, muere..." Sima Yi, (estratega de Wei)
Mikau
Loletinaut
Lugar: Torrezno City · 4564 mensajes · Colección
#4  Enviado: 18:12 26/02/2008

You can create rooms for friends to join and even text chat while you’re waiting for other racers.

Ahí lo dice claro. Un chat de texto mientras estás en la sala esperando a que comience la partida.

Nada de mensajes predeterminados. "Chat" significa charlar.

Espero que pueda usarse el teclado por USB, porque si no complicadillo me parece escribir algo con el puntero.
Otros me conocen como Miaku, Miau, Mikaku, Mikaulin o Mikauenlaleche.
El hombre sin Avatar.
Lugar: Asturias · 4599 mensajes · Colección
#5  Enviado: 18:15 26/02/2008

La verdad que con Mario Kart un chat de voz para reirte de los colegas mientras les zurras habria sido lo máximo, un chat de texto no creo que le añada diversión a la que a Mario Kart ya se le presupone por sus antecesores.
Todos necesitamos un copiloto en nuestras vidas.
RojoRedRouge
Lugar: · 13990 mensajes · Colección
#6  Enviado: 18:17 26/02/2008

Hombre si se puede usar el teclado pues por lo menos es algo  Sonrisa
Antiles
Lugar: · 12691 mensajes · Colección
#8  Enviado: 18:18 26/02/2008

Creo que es exactamente el mismo texto que ya se puso antes y ya se discutio Sonrojado

EDIT: no, no es el mismo, confusion mia.

Veces editado: 1
Última edición: 26/02/2008 18:19
elric81
Portador de Tormentas
Lugar: Albacete · 3877 mensajes · Colección
#9  Enviado: 18:18 26/02/2008

Es triste decir esto pero...algo es algo...
My Only Hope, My Only Solution, Is The Violent Revolution!!
OSOLEMIO
Lugar: Puerto Rico (Canarias) · 4715 mensajes · Colección
#7  Enviado: 18:18 26/02/2008

Bueno...menos da una piedra, pero quiero dejar claro que para mí gusto es una autentica putada el no poder charlar mientras juegas.
     Espero al menos que el día que se decidan a sacar un micro para otros juegos dejen la posibilidad de implementarlo en un futuro en este MK.
...........
tarin
by the way of the hero
Lugar: · 1901 mensajes · Colección
#10  Enviado: 18:20 26/02/2008

pero que cutres.Lo siento,pero es que despues de haber tenido chat de voz en pc desde hace ni se los años, y el fantastico live,esto me parece como de coña.

Pero bueno,ellos veran lo que hacen,al menos lleva el de texto(el cual a mi me parece engorroso y probablemente usare 2 veces)
The last metroid is in captivity.-The galaxy is at peace.-----Figuras de LINK,SAMUS Y RIDLEY,en mi blog.Entrad a verlas!
goombario
Lugar: mexico · 2398 mensajes · Colección
#11  Enviado: 18:21 26/02/2008

pero si metroid prime hunter de la DS ya trae chat de voz , por que este no Smilie
Tokimeki
The panda within
Lugar: Arkham · 26204 mensajes · Colección
#12  Enviado: 19:42 26/02/2008

Para goombario:
Porque la DS tiene micrófono incorpotado, mientras que en Wii se tendría que usar el altavoz de Wiimote como micrófono, y aunque a expensas es casi lo mismo, no es un micrófono tal cual, vamos, digo yo Sonrojado  
I have no bamboo and I must scream
tarin
by the way of the hero
Lugar: · 1901 mensajes · Colección
#13  Enviado: 19:43 26/02/2008

Para Tokimeki:
pues tan facil como sacar un micro.SI hasta con la xbox regalaban el headset con la premium.
The last metroid is in captivity.-The galaxy is at peace.-----Figuras de LINK,SAMUS Y RIDLEY,en mi blog.Entrad a verlas!
Tokimeki
The panda within
Lugar: Arkham · 26204 mensajes · Colección
#14  Enviado: 19:45 26/02/2008

Para tarin:
Con el Mario Kart van a regalar una especie de volante ,regalar un micro además sería pedir demasiadas peras al olmo.
I have no bamboo and I must scream
goombario
Lugar: mexico · 2398 mensajes · Colección
#15  Enviado: 19:46 26/02/2008

nintendo saco un headset  con los ultimos pokemons de la ds , no lo puede hacer para la wii?...

si es que nintendo toma cada decision... Smilie
Este tema está inactivo y no se puede replicar más.
Buscar en el foro: En foro: Tipo:
Foro de Vandal
Flecha subir